דור שני בפרסום וטכנולוגיות דפוס

משפחת נור – דור שני בפרסום וטכנולוגיות דפוס

מזה 45 שנים עוסקים בני משפחת נור בתחומים שבין פרסום וטכנולוגיות דפוס. בשנת 1975, הקים משה נור את חברת נור סטאר והיה בין החלוצים שהובילו את שוק שילוט החוצות בישראל. לאורך השנים, התמחתה החברה בפרסום על שלטים תלת מימדיים. היום מחזיקה נור בכ-22% משוק שילוט החוצות בישראל. הצורך בהדפסה על שטחי ענק, תוך שיפור איכות ההדפסה והמהירות, הוביל את משה נור ליזום ולהשקיע במספר חברות בתחום של הדפסה על שטחים גדולים.

 

Nur MacroPrinters – הדפסות ענק

בשנת 1975, חבר משה נור לכמה אנשי פיתוח ויחד הקימו את Nur MacroPrinters שפיתחה מכונות דפוס בפורמט רחב. מכונות אלה סיפקו את צרכי שילוט החוצות ושוק התערוכות. עד לפיתוח מכונות אלה, התבסס השוק של שילוט חוצות על ציירים שיצרו את השלטים בעבודת יד קפדנית ועל דפוס משי איטי ומסורבל. מכונות ההדפסה בפורמט רחב הובילו מהפכה בשוק הפרסום. קיצרו משמעותית את זמן ההפקה של שלטי החוצות והוזילו את העלויות. בכך, איפשרו פרסום בפרקי זמן קצרים (כשבועיים) שהגדילו את האפקטיביות של הפרסום ואיפשרו לעסקים קטנים יותר להנות מהחשיפה העצומה של שילוט החוצות. מוצרי החברה שווקו בעולם ע"י חברת סאיטקס. באוקטובר 1995, הונפקה החברה בבורסת NASDAC בניו-יורק ובשנת 2006, נמכרה החברה לחברת HP. לצד פיתוח המכונות, פיתחה החברה גם את הדיו ואת הבדים המיוחדים להדפסות ענק מהירות ואיכותיות המתאימות לתצוגה בתנאי חוץ.

 

קורנית

בשנת 2005, יסד משה נור את חברת קורנית שהובילה את פיתוח המכונות להדפסה על מוצרי טקסטיל מוכנים. קורנית הינה יצרנית המכונות היחידה בשוק זה שמייצרת עבור עצמה את הדיו. המכונות של קורנית הן המובילות בעולם ההדפסה על טקסטיל. כל מערך ההדפסה של אמזון עובד עם מכונות קורנית... וגם הולו משתמשת בהן.

 

OutForm

אם אתם נמצאים בהשקת מוצר עולמית של חברות כגון אפל, סוני, סמסונג ואחרות, יש סיכוי טוב שאתם חווים פרזנטציה מהממת הכוללת מצגות מולטימדיה משוכללות ודגמי ענק מופעלים ע"י מחשב שפותחו במיוחד ע"י צוות הקריאייטיב והטכנולוגיה של OutForm. ואם אתם בדרך לחו"ל ועומדים בשדה התעופה ליד סמארטפון ענק, או שאתם מבלים בלב מרכז קניות ומרגישים כמו גמדים ליד בקבוק קוקה קולה או אבסולוט המתנשא לגובה 5 מטרים, אתם כנראה עומדים ליד מוצר של OutForm. גם זו יוזמה של משה נור שמותחת כל פעם מחדש את גבולות הפרזנטציות השיווקיות בעולם. החברה שהוקמה בשנת 2005, מעסיקה היום כ-30 עובדים בתחומים של רעיונאות, טכנולוגיות מיחשוב ותצוגה, מכניקה וניהול קריאייטיב, עם משרדי שיווק ופיתוח בארה"ב, סין ואנגליה. החברה יוצרת מצגות ענק לחברות כגון: SONY, Apple, אבסולוט, קוקה קולה ועוד, והיא משתמשת בטכנולוגיות התצוגה המתקדמות ביותר בתחומי מולטימדיה, וידאו, סאונד ומציאות רבודה. 

דפוס יהב

דפוס יהב, המנוהל ע"י זאב נור, הוקם בשנת 1998 והפך להיות העסק המוביל בישראל להדפסות בפורמט רחב. הוא מספק הדפסות ענק, חיתוך ממוחשב ופתרונות שילוט. כל שלטי החוצות של נור מודפסות בדפוס יהב.

טיפרינט / הולו

דפוס טיפרינט, המנוהל ע"י רועי נור, הוקם בשנת 2009 ועוסק בהדפסה על מוצרי טקסטיל. ההדפסה מתבצעת על מכונות Avalanche מתוצרת קורנית, שאת פיתוחן הוביל משה נור. בהמשך, פיתחה טיפרינט את אתר המכירה של הולו. זהו האתר בו אתם גולשים עכשיו. היום מספק האתר חולצות מודפסות באיכות המובילה בעולם. בעתיד, יספק האתר הדפסים על קנבס, סינרים, תיקי בד ועוד. מוצרים שנועדו לשלב בין טקסטיל איכותי והדפסים מדליקים.

 

מוכנים לנסות? לחנות  |  לעיצוב אישי  |  לשדרת המעצבים

 

גאוני - משחקים חכמים לקטנטנים

כפועל יוצא של יכולות הקריאייטיב וההפקה של משפחת נור, הוקמה "גאוני" בשנת 2016. החברה, המנוהלת ע"י יעל נור, מפתחת ומשווקת משחקי קופסא לילדים מגיל 9 חודשים עד 9 שנים וכן משחקים לבילוי משפחתי (מגיל 4 ומעלה). צוות הפיתוח של גאוני מונחה ע"י 4 הערכים המובילים:

  • חדשנות משחקית
  • מקוריות עיצובית
  • מקצועיות ביצירה ובעריכת התכנים
  • עמידות המוצרים ואיכות המשחק
  • איזון בין חוויית המשחק, לימוד והנאה.

החברה כבר יצרה עשרות משחקי חשיבה, שיתוף פעולה בין דורי והרכבה. החברה זוכה להערכה רבה בקרב אנשי חינוך, ומשווקת הן לצרכנים פרטיים והן לגני ילדים ומוסדות חינוך.

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

דור שני בפרסום וטכנולוגיות דפוס